דניאל - מרפאה וטרינרית

בהנהלת ד"ר בועז לנדרמן

דניאל - מרפאה וטרינרית

בהנהלת ד"ר בועז לנדרמן

שירותים וטרינריים רפואיים

רפואה מונעת

בדיקות תקופתיות וחיסונים כנגד מחלות מדבקות הם בעלי חשיבות עליונה, הם המתנה שתוכלו להעניק לחיית המחמד שלכם, וזוהי תרומתכם למניעת הפצת מחלות וטפילים שבחלקם מסוכנים גם לאדם.אנו מאמינים בביצוע בדיקות תקופתיות וטיפולים שגרתיים הכוללים חיסוני כלבת, חיסוני גורים, טיפול נגד תולעים, פרעושים וטפילים אחרים.במהלך הבדיקות אנחנו מתייחסים לגיל בעל החיים ולתפקידו במשפחה ומדריכים את הבעלים כיצד לגדל את חיות המחמד.

טיפולי שיניים

טיפול תקופתי של השיניים והחניכיים הינו בעל חשיבות יתרה עבור כלבים וחתולים. מחקרים מוכיחים כי הזנחה עלולה לגרום לכאב ולסבל רב וכן לרגישות גבוהה יותר למחלות (כגון דלקת בקרום הלב) הנגרמות מבקטריות החודרות לדם החיה דרך חלל הפה.אנו ממליצים על טיפול שיניים שנתי במרפאה בו מוסרת האבנית המצטברת מהשיניים ומטופלות החניכיים המודלקות. עם תום הטיפול נעשה חיטוי של החניכיים באמצעות שטיפת כלורהקסידין. טיפולי השיניים נעשים בטשטוש ובאמצעות ציוד רפואי מתקדם המקובל ברפואת שיניים בבני אדם.ניתן להשיג ציוד לשמירת הגיינת הפה של כלבים וחתולים במרפאה.

ייעוץ תזונתי

מחלות רבות יכולות להיות מטופלות באמצעות תזונה רפואית נכונה.בחלק מהמקרים, ניתן אף לפתור מחלות ללא שימוש בתרופות רגילות (כגון אנטיביוטיקה) ולהשתמש במקומן בהזנה מיוחדת.לדוגמא, מחלות כליה ודרכי השתן, אלרגיות למזון, מחלות כבד ומחלות עיכול שונות, הן רק חלק מהמקרים המושפעים ישירות מתזונה.נשמח להמליץ על התזונה המתאימה ביותר לבעל החיים שלך, בהתחשב בגילו, גזעו, משקלו ומאפיינים נוספים.

שירותי מעבדה

במרפאת דניאל נעשות בדיקות דם שגרתיות לפני הרדמה וניתוחים המאפשרות לנו קבלת אינפורמציה רפואית מלאה כדי להעניק בטחון מקסימלי בפרוצדורות.המכשור מתקדם שלנו מאפשר לנו לקבל תוצאות מיידיות לבדיקות מסויימות ומאפשר לנו להעניק את הטיפול הטוב והנכון ביותר לחית המחמד שלך, ללא המתנה לתוצאות ממעבדות חיצוניות ברוב המקרים. כמו כן קיימים קיטים סרולוגיים לאבחון טפילי דם ומחלות ויראליות.

ניתוחים

אנו מבצעים מגוון ניתוחי רקמות רכות וניתוחים אורטופדיים.במהלך הניתוחים, בעלי החיים נמצאים תחת השגחה מתמדת של צוות מיומן הנעזר בציוד מתקדם כא.ק.ג מוניטור ופולסאוקסימטר להעריך את מצב החיה. אנו משתמשים בחומרי הרדמה מתקדמים במתן תוך ורידי וכן בגז איזופלרן. כך, מתאפשרת התאוששות מהירה עם מינימום כאב לחיה.בניתוחים מורכבים מצטרף רופא מומחה לצוות המנתח הקבוע כדי לוודא תוצאות טובות ככל האפשר.נעשה כל מאמץ כדי להפחית כאב ואי נוחות לאחר הניתוח. לכן, לאחר הניתוח החיה עוברת לחדר אשפוז מבודד מרעש.

אשפוז והחלמה

בהתאם למצב החיה ולניתוח שעברה, יוחלט באם החיה תועבר לחדר התאוששות או לחדר האשפוז.אנו עושים כל מאמץ כדי להפחית כאב ואי נוחות לחיה לאחר הניתוח ולכן חדר האשפוז מבודד מרעשחדר האשפוז כולל כלובי אשפוז מרווחים עשויים נירוסטה איכותית להבטחת נקיונם. בכלובים יש שמיכות מרופדות המקנות נוחיות מקסימלית לחיות המאושפזות.מערכת איוורור ומיזוג מרכזי מאפשרת תנאים מתאימים בכל שעות היממה. חימום ספציפי ניתן לכל חיה בנפרד, בהתאם לצרכיה ולמצבה הפיסיולוגי. בחדר האשפוז ישנה גם אספקת חמצן קבועה המשרתת בקביעות את בעלי החיים הזקוקים לחמצן להחלמתם.בעלי החיים נבדקים שגרתית ע"י צוות האחיות והרופאים.

ביקורי בית

ביקורי בית חיוניים במקרים בהם לא ניתן להוביל את החיה לטיפול במרפאה, או כשמדובר במספר רב של בעלי חיים שמסורבל להעבירם.רצוי להגיע עם בעל חיים חולה למרפאה על מנת שנוכל להשתמש במכשור המתקדם שברשותנו כדי לאבחן ולטפל בבעיה ברמה נאותה.

טיפולי פוריות

אנו עוזרים בזיווג בעלי חיים בדרך הקונבנציונאלית ובמידת הצורך גם מבצעים הזרעות מלאכותיות.במרפאת דניאל ניתן לערוך בדיקות ביוץ בעזרת שימוש בבדיקות דם ובבדיקות מיקרוסקופיות (משטח וגינאלי) המאפשרים לקבוע את ימי הביוץ ומועדי הזיווג האופטימליים.

תפריט נגישות